VIMAONLINE

13/01/2014

Μπροστά στον κόσμο που γέμισε τη μεγάλη αίθουσα του ξενοδοχείου Διβάνη στο Καβούρι, παρόντων του τ. Δημάρχου Βούλας Γ. Μάντεση και των βουλευτών της Ν.Δ. Βορίδη και Μπούρα, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης του Δήμου Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, με καθυστέρηση τριών τετάρτων περίπου, άνοιξε και επίσημα την προεκλογική του περίοδο και παρουσίασε τα πρώτα ονόματα που θα στελεχώσουν το ψηφοδέλτιό του.

"Χάθηκαν ευκαιρίες όχι το παιχνίδι" 

Αφού προηγήθηκε βίντεο με στιγμιότυπα από τον επαγγελματικό και προσωπικό του βίο, ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος αναφέρθηκε στη συμβολή της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην επίλυση λειτουργικών ζητημάτων του Δήμου, κόντρα στο ρόλο της, όπως είπε, και μίλησε γενικόλογα για χαμένες ευκαιρίες και τεράστια λάθη της παρούσας Δημοτικής Αρχής.

infonotia.gr

13/01/2014

Κωνσταντέλλος: “Τον Μάιο απογειωνόμαστε”

Η εντυπωσιακή προσέλευση κόσμου και η γεμάτη αυτοπεποίθηση παρουσία του Γρηγόρη Κωνσταντέλλου χαρακτήρισαν την πρώτη αμιγώς προεκλογική συγκέντρωση στο Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης την Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014.

[Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση]

Οι καρέκλες στη μεγάλη αίθουσα εκδηλώσεων του ξενοδοχείου Divani στο Καβούρι ήταν 800, όμως λίγο πριν την έναρξη αφαιρέθηκαν περίπου 100 για να μπορέσουν να σταθούν όρθιοι ακροατές. Και πράγματι ο χώρος γέμισε ασφυκτικά, με πάνω από 1.000 άτομα, ενώ εκτιμήσεις ανεβάζουν τον αριθμό όσων στέκονταν έξω από την αίθουσα ακόμη και σε 1.000, οι οποίοι παρακολούθησαν την ομιλία από το video wall που είχε στηθεί στο φουαγιέ.

“Μηχανές σε πλήρη ώση”

“Να βάλουμε τις μηχανές σε πλήρη ώση, σε full power” κάλεσε ο υποψήφιος Δήμαρχος Γρηγόρης Κωνσταντέλλος τους παριστάμενους. Και συνέχισε με μια παρομοίωση που την ξέρει καλά και που σήκωσε ένα ζωηρό και παρατεταμένο χειροκρότημα: “Το αεροσκάφος στο οποίο επιβαίνουμε ξεκίνησε να τροχοδρομεί. Το Μάιο απογειώνεται! Το ταξίδι της πενταετίας θα είναι αποδοτικό και ευχάριστο παρά τις αναταράξεις που δίνει το Δελτίο Καιρού και τις καταιγίδες. Το σχέδιο πτήσης είναι καλοσχεδιασμένο. Και ο κυβερνήτης σας υπόσχεται καλό και ασφαλές ταξίδι”.

notiatv.gr

Γρηγόρης Κωνσταντέλλος - επικεφαλής της αντιπολίτευσης στο Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, για το παραλιακό μέτωπο:
"Ελεύθερες παραλίες.'Εχουμε πάρει τρεις αποφάσεις μέχρι τώρα.Αλλά το θέμα είναι να πάμε με ένα σχέδιο οργανωμένο και συνολικό. Να πάμε να ρίξουμε και του Αστέρα τα κάγκελα.Όλες οι παραλίες ελεύθερες. Τι λίγες ελεύθερες και λίγες κλεισμένες; Πρέπει να έχουμε ένα μέτρο και ένα σταθμό για τα πάντα!"

Notiareport
2014-02-25

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και υποψήφιος Δήμαρχος Γρηγόρης Κωνσταντέλλος φαίνεται να έχει πάρει ένα μικρό προβάδισμα έναντι του βασικού αντιπάλου του Σπ.Πανά.

Δεν είναι κάποιο αποτέλεσμα δημοσκόπησης, απλά και μόνο είναι οι διαδικτυακοί φίλοι που έχουν καθένας ξεχωριστά στις επίσημες σελίδες τους στο facebook.

Η σελίδα του Δημάρχου Σπ.Πανά αυτή την στιγμή έχει 1.025 φίλους με έτος ίδρυσης το 2012.

Στην αντίπερα όχθη, αν και αρκετά καθυστερημένα ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος το τελευταίο διάστημα έχει κάνει ένα γερό μπάσιμο στον μαγικό κόσμο του διαδικτύου. Η σελίδα του, αν και πρόσφατη (05/02/14) μετρά 1.234 φίλους δηλαδή σχεδόν 200 likes περισσότερα από την σελίδα του Δημάρχου.
Πέμπτη, 05 Μαρτίου 2009 21:10

Απειλές από πιλότους και ΟΣΠΑ

www.kathimerini.gr

05-03-2009

 

Απειλές από πιλότους και ΟΣΠΑ

«Δεν θα το αφήσουμε να περάσει έτσι» δηλώνουν οι εργαζόμενοι στην Ολυμπιακή, οι οποίοι προ πολλού έκαναν λόγο για προσπάθεια απαξίωσης του εθνικού αερομεταφορέα ώστε αυτός να παραχωρηθεί τελικώς στον ανταγωνιστή του. Οι πιλότοι δηλώνουν ότι σε περίπτωση που ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις μεταξύ κυβέρνησης και Aegean Airlines δεν θα ξαναπετάξουν αεροσκάφος της Ολυμπιακής, ενώ για σκληρές κινητοποιήσεις κάνει λόγο και η ΟΣΠΑ (Ομοσπονδία Σωματείων Πολιτικής Αεροπορίας). «Η εταιρεία θα έχει κλείσει από τις κινητοποιήσεις, πριν προλάβουν να ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις με την Aegean» δηλώνει ο πρόεδρος της ΕΧΠΑ (Ενωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας) Γρηγόρης Κωνσταντέλλος. Θυμωμένοι «με το θράσος της Aegean» δηλώνουν οι πιλότοι που υποστηρίζουν ότι επί επτά χρόνια έκανε ό,τι μπορούσε με προσφυγές στην Ε.Ε. για να απαξιώσει την Ολυμπιακή και στη συνέχεια εμφανίζεται, όπως λένε, σαν τον ιππότη στο λευκό άλογο να σώσει την εταιρεία. «Σήμερα αποκαλύπτεται η μεγάλη απάτη, ένα προδιαγεγραμμένο σχέδιο, στο οποίο ο κ. Βασιλάκης κατήγγειλε τον εθνικό αερομεταφορέα στην Ε.Ε.» δηλώνει ο Μάρκος Κανδηλάκης, πρόεδρος της ΟΣΠΑ. «Στόχος του κ. Βασιλάκη ήταν η εξόντωση της Ολυμπιακής με τις πλάτες του τότε Ευρωπαίου Κωστή Χατζηδάκη, ώστε στη συνέχεια να εμφανιστεί ως νέος εθνικός σωτήρας» συμπληρώνει ο κ. Κανδηλάκης. Οι εργαζόμενοι διαμηνύουν ότι σε καμία περίπτωση δεν θα αφήσουν ένα τέτοιο σχέδιο να εξελιχθεί και τονίζουν ότι «κάποιοι θα έπρεπε να ντρέπονται και οι ευθύνες όσων οδηγούν τη χώρα στο ιδιωτικό μονοπώλιο είναι τεράστιες, είναι πολιτικές αλλά και ποινικές».

 

www.press-time.gr

07-03-2009

Γιατί αποκλείστηκε η προσφορά του Βασιλάκη

Όλο το δραματικό παρασκήνιο και η επόμενη μέραMIG και Ολυμπιακή ανοίγουν τα φτερά τους με… πιλότο τον Ανδρέα Βγενόπουλο. Η διυπουργική επιτροπή αποκρατικοποιήσεων, την ημέρα που εξέπνευσε η προθεσμία που είχε βάλει για την αποκλειστική διαπραγμάτευση με τον κ. Βγενόπουλο, πήρε την απόφασή της, να κάνει δεκτή την πρόταση των 217 εκατ. ευρώ του mr MIG και να δημιουργήσει πλέον νέα δεδομένα για τον εθνικό μας αερομεταφορέα.

Μέχρι χθες το μεσημέρι, η υπόθεση βρισκόταν σε κενό αέρος, καθώς η πρόταση του κ. Βασιλάκη της Aegean ήταν και δελεαστική αλλά η στιγμή που έγινε, έδωσε αφορμή για πολλά σχόλια, όπως η προσπάθεια να αυξηθεί το τίμημα, βάζοντας σε μια ιδιότυπη λοταρία την πώληση της Ολυμπιακής.

Ο Ανδρέας Βγενόπουλος όμως απέκλεισε ένα τέτοιο ενδεχόμενο με δηλώσεις του.

Βγενόπουλος: Τηρήσαμε τη συμφωνία
Ο Ανδρέας Βγενόπουλος δεν εξεπλάγη από την σφήνα της Aegean. Άλλωστε είχε ήδη συναντηθεί με τον Ευτύχη Βασιλάκη, τον γιο του προέδρου της Aegean και αντιπροέδρου της εταιρείας. Η συνάντηση έγινε στο «Χίλτον», την περασμένη Δευτέρα. Οι δύο μεγαλοεπιχειρηματίες μίλησαν για λίγη ώρα, αλλά δεν προέκυψε κάτι συγκλονιστικό από την επαφή τους αυτή. Όπως λέγεται, στη συνάντηση ο κ. Βασιλάκης ανακοίνωσε στον κ. Βγενόπουλο την πρόθεση της Aegean να υποβάλει πρόταση εξαγοράς της Ολυμπιακής και θέλησε να βολιδοσκοπήσει τις προθέσεις του αντιπροέδρου της MIG για συνεργασία. Κάτι που απέκλεισε ο κ. Βγενόπουλος. Ο οποίος μάλιστα, αφού ανακοινώθηκε η πρόταση της Aegean, επανέλαβε αυτό που είχε πει αρχικά. Πως αν εμφανιστεί άλλος επενδυτής, η MIG θα αποχωρήσει. «Εμείς αυτή τη συμφωνία κάναμε με την κυβέρνηση, την τηρήσαμε και έχουμε φτάσει πλέον μία ημέρα πριν από την υπογραφή της συμφωνίας. Προφανώς εφόσον η κυβέρνηση έχει την πολιτική βούληση να προχωρήσει μαζί μας και να μη δημιουργηθεί ένα ιδιωτικό μονοπώλιο στον τομέα των αερομεταφορών, η συμφωνία αυτή θα υπογραφεί» είπε ο κ. Βγενόπουλος.  Είχε ωστόσο δώσει ήδη εντολή στους νομικούς συμβούλους του να επεξεργαστούν το σχέδιο της συμφωνίας που θα υπογραφόταν.

 

Τα σχέδια του mr MIG
Μετά την υπογραφή της συμφωνίας MIG – Δημοσίου, o κ. Βγενόπουλος βάζει μπροστά τα σχέδια για την εξυγίανση της Ολυμπιακής, με στόχο της μετατροπή σε ένα κερδοφόρο εθνικό αερομεταφορέα.

Για να καταστεί κερδοφόρα η Ολυμπιακή, ο ισχυρός άνδρας της MIG θα διατηρήσει πολλά, αλλά θα αλλάξει περισσότερα. Σύμφωνα με το business plan, θα κρατήσει το όνομα, καθώς θεωρεί πως το brand name της Ολυμπιακής είναι το πιο γνωστό ελληνικό brand name στο εξωτερικό, τα δρομολόγια και τα κτίρια.

Όσον αφορά στα δρομολόγια, η Ολυμπιακή θα συνεχίζει να πετάει σε όλα τα μέρη της Ελλάδας αλλά και όλης της γης. Ο Ανδρέας Βγενόπουλος, για τους διεθνείς προορισμούς της Ολυμπιακής, θα συνεργαστεί με ξένους ομίλους, αλλά και με τους Άραβες του Ντουμπάι, ώστε να μη χαθεί ούτε ένα δρομολόγιο του εθνικού αερομεταφορέα, που συνδέει την Ελλάδα με τον υπόλοιπο κόσμο.

Εκεί που θα γίνει μεγάλο ξεκαθάρισμα, θα είναι στα αεροπλάνα. Έχει ήδη διαμηνύσει πως θα κρατήσει μόνο όσα αεροπλάνα είναι καινούργια και ασφαλή, θα επανεξετάσει τους όρους ενοικίασης αεροσκαφών, ενώ θα διακόψει όλες τις συμβάσεις ενοικίου που έχουν υπογραφεί για αεροπλάνα – σαράβαλα. Παράλληλα, θα προχωρήσει σιγά – σιγά σε ανανέωση του στόλου της Ολυμπιακής.

 

Το λάθη της Aegean

Η Aegean είχε μπει ορμητικά στην υπόθεση εξαγοράς της Ολυμπιακής. Ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Ευτύχης Βασιλάκης μάλιστα, ανέφερε πως, η εξαγορά της Ολυμπιακής θα σήμαινε ταυτόχρονα και το τέλος της Aegean. «Δεν θα υπάρχουν δύο εταιρείες, θα υπάρχει μία εταιρεία η οποία θα έχει το μέγεθος και την δραστηριότητα που θα επιλεγεί. Και στο τέλος θα λέγεται Ολυμπιακή. Το παιδί μας, η Aegean, θα εξακολουθήσει να υπάρχει και στην καρδιά μας και στην ψυχή μας και ελπίζω και στις υπηρεσίες που θα παίρνουν οι καταναλωτές μας.»

Ωστόσο, στην προσπάθεια να πιέσει και να πείσει την κυβέρνηση να του δώσει την Ολυμπιακή, ο mr Aegean υπέπεσε σε λάθος χειρισμούς. Η προσφορά για πάγωμα των τιμολογίων στις πτήσεις εσωτερικού ως το 2010 και η παραχώρηση σημαντικού μεριδίου χωρητικότητας στο εσωτερικό (σε σχέση με το άθροισμα των μεριδίων ΟΑ + AEGEAN) προκειμένου να διευκολυνθεί η ανάπτυξη νέων ελληνικών εταιρειών που ήδη έχουν εισέλθει στον χώρο, δεν θεωρήθηκε σημαντική, καθώς δεν προσέθετε τίποτε σημαντικό. Εξάλλου η ανακοίνωση ότι θα συνεργαστεί για την επίγεια εξυπηρέτηση με την Goldair ήρθε αργά και λειτούργησε περισσότερο σαν πυροτέχνημα, παρά σαν πρόταση.

Ένα ρόλο έπαιξε και η επιστολή ενδιαφέροντος που έστειλε η εταιρεία του Ελληνοαμερικανού Στέλιου Ράπη Chrysler Aviation, για την τεχνική βάση. Η επιστολή στάλθηκε στον «υπουργό Μεταφορών Μανώλη Κεφαλογιάννη». Η παντελής άγνοια του κ. Ράπη για το ποιος χειρίζεται την υπόθεση Ολυμπιακή, αλλά και η αναφορά στο όνομα του Μ. Κεφαλογιάννη που δεν υπήρξε ποτέ υπουργός Μεταφορών, έπαιξαν το ρόλο τους στην απόφαση. Καθώς, τα ότι δεν διορθώθηκε από την Aegean θεωρήθηκε πως οφείλεται στην βιασύνη των επιτελών του κ. Βασιλάκη να κάνουν μια πρόταση για να κόψουν το δρόμο στον Ανδρέα Βγενόπουλο και όχι από πραγματικό ενδιαφέρον.

Το παρασκήνιο για σύμπραξη MIG – Aegeanκαι ο ρόλος του Γιώργου Παπανδρέου

Το άγριο παζάρι που παίχτηκε γύρω από την υπόθεση εξαγοράς της Ολυμπιακής, κρύβει πολύ παρασκήνιο. Λέγεται μάλιστα ότι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου, ήταν ο «ιθύνων νους» της πρότασης που υπέβαλε ο κ. Βασιλάκης. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, σύμφωνα με όσα διαρρέονται, συναντήθηκε με τον πρόεδρο της Aegean, χωρίς να ανακοινωθεί επισήμως τίποτε, πριν από δύο εβδομάδες στο σπίτι του αναπληρωτή διευθύνοντα συμβούλου της Eurobank Νίκου Καραμούζη στην Εκάλη. Στη συνάντηση μετείχαν και άλλοι δώδεκα επιχειρηματίες, ωστόσο ο κ. Παπανδρέου, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες είχε ιδιαίτερη συνομιλία με τον κ. Βασιλάκη.

Λίγα 24ωρα πριν, ο αδελφός του Γιώργου Παπανδρέου, Νίκος, που μετέχει στο Δ.Σ. της εταιρείας του κ. Λασκαρίδη, μετόχου της Aegean και μεγαλομετόχου της «Μεγάλης Βρετάνιας», είχε συναντηθεί με τον κ. Βασιλάκη και είχε κανονίσει, όπως λέγεται, και την ατζέντα των συνομιλιών με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ αναλαμβάνοντας συγκεκριμένες δεσμεύσεις. Ο Γ. Παπανδρεόυ, φέρεται ότι είπε στον κ. Βασιλάκη αλλά και στους υπόλοιπους επιχειρηματίες που μετείχαν στο γεύμα, πως αν εκλεγεί πρωθυπουργός, θα βρει φόρμουλα συνεργασίας μεταξύ της MIG και της Aegean, ώστε και οι δύο όμιλοι να έχουν μερίδιο στην Ολυμπιακή με μία εταιρική σχέση που θα παρακάμπτει το κοινοτικό πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Στο παιχνίδι των «συμψηφισμών» και των ανταλλαγμάτων, φέρεται να μπήκε και ο όμιλος Μπόμπολα, (ο κ. Καλιτσάντζης της Ελληνικής Τεχνοδομικής μετείχε στο δείπνο) ο οποίος διεκδικεί μερίδιο από την τεχνική βάση της Ολυμπιακής. Ο Γ. Παπανδρέου, όπως αναφέρουν ελεγχόμενες πληροφορίες υποσχέθηκε, ότι μπορεί να ελέγξει τα συνδικάτα των εργαζομένων και πως δεν θα δημιουργηθούν προβλήματα κατά τη συγχώνευση των δύο αεροπορικών εταιρειών.

Άλλες πηγές επισημαίνουν ότι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είχε και άλλες ιδιωτικές συναντήσεις με τους Βγενόπουλο και Βασιλάκη το περασμένο Σαββατοκύριακο, και πως εκείνος ήταν που έκλεισε το ραντεβού των δύο μεγαλοεπιχειρηματιών στη σουίτα του «Χιλτον» τη Δευτέρα.

Στο γεύμα ήταν παρών, εκτός των άλλων, και ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος της Vivartia, στενός συνεργάτης του Ανδρέα Βγενόπουλου. Λέγεται πως ο κ. Θεοδωρόπουλος ενημέρωσε τον κ. Βγενόπουλο για όλα συζητήθηκαν και πως ο κ. Βασιλάκης ήταν αποφασισμένος να προχωρήσει στην πρόταση.

Κάποιοι ωστόσο υποστηρίζουν, πως η πρόταση της Aegean έγινε για να αυξηθεί το τίμημα της εξαγοράς, αλλά αυτή η άποψη διαψεύστηκε από τις δηλώσεις του κ. Βγενόπουλου ότι δεν πρόκειται να δώσει παραπάνω.

 

Το σίγουρο stop της Κομισιόν στην Aegean

Η πρόθεση της Aegean για την εξαγοράς της Ολυμπιακής, όπως επισημαίνουν αναλυτές της αγοράς, θα προσέκρουε στην Κομισιόν, η οποία δεν επρόκειτο να συναινέσει σε ενδεχόμενη συμφωνία, καθώς θα δημιουργείτο μονοπώλιο, ακόμα κι αν η Aegean «έκλεινε» και λειτουργούσε μόνον η Ολυμπιακή. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, είναι αντίθετη με ένα τέτοιο ενδεχόμενο, κάτι που είχε κάνει και με την Ryanair στην Ιρλανδία, που ήθελε να συγχωνευθεί με άλλη ανταγωνιστική εταιρεία. Αντίθετο με το μονοπωλιακό καθεστώς που μπορεί να δημιουργηθεί ηταν και το ΠΑΣΟΚ, καθώς ο εκπρόσωπος Τύπου Γ. Παπακωνσταντίνου είπε πως η θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, είναι να υπάρχει μια Ολυμπιακή, στην οποία θα μετέχει και το Δημόσιο κι έτσι δεν θα υπάρχει δυνατότητα η Κομισιόν να απορρίψει την πώληση της Ολυμπιακής. Αυτό το ενδεχόμενο πάντως έχει απορριφθεί τόσο από την MIG όσο και από την Aegean.

 

Η επίθεση των εργαζομένων στην Aegean που «έφτασε» στην κυβέρνηση

Μπορεί ο Θόδωρος Βασιλάκης να έκανε επιθετική πρόταση για την εξαγορά της Ολυμπιακής, δεν περίμενε όμως πως το ίδιο επιθετική θα ήταν και η στάση των εργαζομένων εναντίον αυτής της πρότασης, οι οποίοι έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην απόφαση της κυβέρνησης. Οι πιλότοι, αμέσως μετά την ανακοίνωση της Aegean, ανακοίνωσαν ότι προσανατολίζονται στο να καθηλώσουν τα αεροπλάνα αν και εφόσον η κυβέρνηση ανακοινώσει, όχι συμφωνία με την Aegean αλλά ούτε καν διαπραγματεύσεις μαζί της. «Δεν θα πρόκειται για απεργία με την εκτέλεση ορσιμένων δρομολογίων. Θα παραδώσουμε τα κλειδιά κι ας πετάξουν μόνοι τους τα αεροπλάνα» είπε ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, πρόεδρος της Ένωσης Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας. «Η κλήση της κυβέρνησης προφανώς διέγειρε πατριωτικές χορδές του κ. Βασιλάκη. Προφανώς αντίστοιχες πατριωτικές χορδές ήταν η αιτία της επταετούς προσπάθειάς του μέσω καταγγελιών στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή εναντίον της Ο.Α. με απώτερο σκοπό να την κλείσει.»

Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του Μάρκου Κανδηλάκη, προέδρου της Ομοσπονδίας Σωματείων Πολιτικής Αεροπορίας. «Αποκαλύπτεται σήμερα μια μεγάλη απάτη. Αυτός που κατήγγειλε τον εθνικό αερομεταφορέα στην ΕΕ με τις πλάτες του κ. Χατζηδάκη, εμφανίζεται ως ένας άλλος μεγάλος εθνικός σωτήρας. Η υπομονή έχει και τα όριά της και οι εργαζόμενοι της ΟΑ δεν θα επιτρέψουν ένα τέτοιο ξεπούλημα».

 

Παρασκευή, 19 Ιουνίου 2009 21:10

Στον δρόμο 20 χρόνια μετά

www.ethnos.gr

19/06/2009

Ύστερα από είκοσι χρόνια δουλειάς στην Ολυμπιακή, η επόμενη μέρα θα βρει τους εργαζομένους είτε με το χαρτί της απόλυσης στο χέρι είτε ετοιμάζοντας τα χαρτιά της συνταξιοδότησής τους.

Εργαζόμενοι της Ολυμπιακής τις τελευταίες δύο δεκαετίες οι Κώστας Αρδαβάνης, Γρηγόρης Κωνσταντέλλος και Ζήκος Τσάβαλος μιλούν στο "Εθνος" για το πώς προβλέπεται το μέλλον τους μετά το κλείσιμο της εταιρείας και την πώλησή της σε ιδιώτη.

Αντιδρούν έντονα στο σχέδιο που εξήγγειλε το υπουργείο Μεταφορών και διεκδικούν τη δυνατότητα να συνεχίζουν να εργάζονται σε μια βιώσιμη Ολυμπιακή. Ηδη, ξεκίνησαν τις κινητοποιήσεις και θα συνεχίσουν... για το μέλλον των παιδιών τους -όντας και οι τρεις οικογενειάρχες- τη διατήρηση της επαγγελματικής τους υπόστασης, αλλά και για να αποτρέψουν τον κατακερματισμό και τον μηδενισμό της εταιρείας μέσα στην οποία ανδρώθηκαν.

Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου 2009 21:10

Το θρυλικό Jumbo έγινε σαράντα ετών

www.kathimerini.gr

12/2/2009

 

Το θρυλικό Jumbo έγινε σαράντα ετών

Της Αλεξανδρας Kασσιμη

«Ερωτευμένοι με το Jumbo» δηλώνουν όσοι πιλότοι είχαν την τύχη να πετάξουν ένα από τα πιο διαχρονικά αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων. «Εμπειρία μοναδική, ένα αεροσκάφος με τις ωραιότερες επιδόσεις που συνάντησα ποτέ εν πτήσει» δηλώνει στην «Κ» σχεδόν συγκινημένος πρώην πιλότος της Ολυμπιακής. «Η σχέση με το Boeing 747 είναι σχεδόν ερωτική.

 

www.enet.gr

16/08/2005

Γιατί οι πιλότοι του Μπόινγκ δεν αντέδρασαν

Του ΑΡΗ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ

Το πρώτο πιο φοβερό πράγμα που μπορεί να συμβεί σε ένα αεροσκάφος είναι πυρκαγιά με φωτιά ή καπνό και το δεύτερο η ανεξέλεγκτη αποσυμπίεση. Και στις δύο περιπτώσεις δημιουργούνται καταστάσεις γενικευμένου πανικού, που απαιτούν γρήγορες κινήσεις από τους πιλότους, εφόσον εκείνοι διατηρούν τις αισθήσεις τους. Παρά ταύτα, τα σενάρια που προσπαθούν να εξηγήσουν τι τελικώς συνέβη στο Μπόινγκ 737 της κυπριακής «Ηλιος» αφήνουν μεγάλα κενά και αναπάντητα ερωτήματα...
Ενα «σενάριο» που καλύπτει στο μεγαλύτερο βαθμό τα κενά διαμορφώνει και μας περιγράφει ο πιλότος της Ολυμπιακής Γρηγόρης Κωνσταντέλλος: «Το πρόβλημα ξεκινά 15 λεπτά μετά την απογείωση από Λάρνακα, όταν το αεροσκάφος βρίσκεται στα 14.000 πόδια. Εκεί, σύμφωνα με ενημέρωση που έχουμε από την ένωση των Κυπρίων πιλότων, ο πιλότος δήλωσε πρόβλημα στο σύστημα συμπίεσης και ζήτησε να μην ανεβεί ψηλότερα. Τρία λεπτά αργότερα όμως δηλώνει ότι το πρόβλημα αποκαταστάθηκε και συνεχίζει να ανεβαίνει. Μάλλον όμως το πρόβλημα δεν είχε λυθεί...» λέει ο κ. Κωνσταντέλλος.

www.ethnos.gr

14/03/2009

 

Ο πρόεδρος της ΕΧΠΑ, Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, μιλώντας στο «Εθνος της Κυριακής», επεσήμανε ότι «οι πιλότοι της Ολυμπιακής δίνουν εξετάσεις οχτώ φορές τον χρόνο σε σχολεία εδάφους και εξομοιωτές πτήσεων. Αυτό που ζητάμε δεν είναι συλλογικές συμβάσεις εργασίας, αλλά σεβασμό και αναγνώριση του επαγγελματικού μας status. Θεωρούσαμε ότι όλοι οι χειριστές αεροσκαφών της Ολυμπιακής που επιθυμούν να προσληφθούν στη νέα εταιρεία θα πήγαιναν αυτοδικαίως».